Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

arbeith macht frei

nicicum nu m,am imaginat miercuri seara
adulmecand simfonia gospel
a aminoacizilor sufletului voalat...

samba cuneiformelor pe entorsa retinei ciclopului
altminteri asshole pentru basescieni amorfi,
adevarati romani (a se citi romaneste,romanism...etc) cu IQ -ul putrezit
prin azilul de noapte a lu' gorki
varianta contemporan popey,ana

oricum dupa 11 ore de munca
si prognoza meteo ti se pare lirica
insa anti,comentariul mioritzului...lasa constiinta descuamata...

1 commento:

Bombitza ha detto...

... inrosindu-ma ca un copil in clasa a treia.

Archivio blog