Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

Nosferatu lacrimand pe prima pagina

suma tuturor adagio-urilor fiintelor prelinse
sub catapeteasma creditelor doar cu buletinul
e egala cu infinitu

pe marginea neotordoxiei un arab aproape mort
admira extaziat evreii inzestrati aproape americaneste
dincolo de ea comentori scoliti aplauda indiferent

uitate in oglinda frigului spiritual
ai uitat echivocul focului la-ntamplare

plictisit si egoist nosferu simuland demisia
plange capitalist...

2 commenti:

valiotronic ha detto...

betooooon

valiotronic ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.

Archivio blog