Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

pendulul lui faucault si miscarea de revolutie a maimutelor

ieri dupa o convorbire telefonica de cinci minute
cu ammonius, despre fix-ativele sale..
am imprastiat ecoului doua umbre..
nu,nu erau injuraturi...

taxonomia lui flynn aplicata convergentei ozonului
ma preocupa de vreo doua zile
asa ca am intrat impacat sufleteste ..pe mess..
si ziua, o trecut apocaliptic de usor

zambeam
la radio explica, umberto, amanuntit
"secretul lor (i templari) era...
...ca au avut un secret.."

vorba nepotului... "esti zambita,te zambesc"
..

3 commenti:

Bombitza ha detto...

Daca messengerul ar muri, soarele ar inceta sa rasara si pamantul s-ar opri.

dragos ha detto...

te zambim!

von stroeberg ha detto...

:) ...

Archivio blog