Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

prologul manualului de schizofrenie empirica a neuroatomului relativ conceptiei arianului de culoare

drama culorilor neimplinite eufemistic in atelierul lu chagall
au revarsat pe panoplia de dendra a rasfatului privirii unui copil de x ani
milionul semiconductorilor galactic rataciti
printre contemporanii concertului brandenburgic
maiestuosi , delasatori si indivizibili cu energia ori masa la patrat al focosului ajuns la maturitate
pateaza incoerenta ciclotronica a materiei adultului resemnat
undeva pe verso acestei pagini gasiti nelamuririle apasatoare ale relatiei voastre cu egoul denaturat al dedublarilor toroidale
niciunde veti ramane contemplativi si critici
la usa acestor cuvinte nu stau preoti si psalmi
in palma ciclovorbelor eul tau se deshidrateaza
la urma urmelor mai bine am bea ceva in sanatatea tuturor..........

1 commento:

Anonimo ha detto...

In primul rand: Bine ai venit in gasca blog-erilor!!! ;) ;)
Apoi: imi place tonul scriiturii tale... desi, trebuie sa recunosc, sunt multe pe care nu le prea pricep...
"La urma urmelor mai bine am bea ceva in sanatatea tuturor..."... Sunt de acord!!! Asa ca voi bea si eu in sanatatea voastra... (acum am langa mine o cafeluta cu frisca... dar mai tarziu o sa beau altceva... un pahar cu vin facut de tata, vin din prima mana ;) ;) )

Archivio blog