Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

...la cererea colegilor italieni .. anti_orice...mai ales antirom...a..nesc..

Transhumand romani prin west.. chiar far_west
Am intalnit si rrromi fericind suta de euri proaspat “nationalizata”
Oarecum paradoxal aici unde s,a nascut cel mai exportat produs din lume

Amuzat de perechea irlandeza
Dezaprobatoare prin metroul intesat cu rrromi .. da bucuresti
“Hitalian people .. smells bad”

altfel..
“multumesc” sistemului pentru formula magica
“o lingurita de rom plus una bucata .. bad ideea
egal una suta lei pe luna mult_prea nascatoare de ... violuri"

Nessun commento:

Archivio blog