Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

11101111 / 8 biti damnati si reci

cumulati cu a treisprezecea freya
din “vidul” undelor scalare
au vectorizat estrogenul xenoglosiei
simuland frematatoarea deschidere a cerului
prin ritualul numerelor
simbolizate energiei haarp’s
pe sasesutetreizeci de nanometri…

Annuit coeptis…

peste puterea noastra de’ntelegere…

“Santa Maria degli Angeli”
mijeste.te catre aldebaran
peste materia iluzoriului mental…
daruind celor ramasi
cheia…

Iubirii…

o tu… Tesla …
in palma carui fulger ai rasfirat ionosfera gandului…?

…oricum e prea tarziu…
ati ales “siguranta” lor
in schimbul
libertatii …



.

2 commenti:

anca ha detto...

mcpatrat ..sah..mat..

von stroeberg ha detto...

Hmm…
sah , da…
da nu la pion…
:)
dincolo de spatialitatea universului vostru
‘regii’ ce.i slujiti ne sunt …
ajutori de pioni…
:)
Adicalea…
:)
in cuvinte sarace…
relativu’ teoriei iaste ancestral depasit …
si o recunostea (arare ori) si… einstein-el…
:)
a se vedea
cu chef… si rabdare…
‘teoria convergentei campurilor’
nassim haramein

Nu stiu daca spune adevarul,
insa imi place sa cred ca se balaceste prin el..

pace si iubire sufletului…
:)

Archivio blog