Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

manual de instructiuni




acesta nu e un mesaj...
acesta este gandul tau
care are iluzia ca sunt eu...
eu nu sunt o iluzie...
si aievea fiind
traiesc iluzia gandului tau..
*
tacerea
ar trebui sa fie sursa iubirii.
nu va cramponati in sunet, fiti centrul tacerii fiintei .
fara tacere, iubirea ii face pe oameni nebuni.
tacerea nu vine din propria singuratate,
inainte de a intra in sufletul altei persoane,
trebuie sa te simti confortabil in solitudinea ta,
tu trebuie sa.ti cresti radacinile in solitudine
numai atunci, cand vei trai singuratatea ...
vei sti sa.nfloresti fiinta ...


.

Nessun commento:

Archivio blog