Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

dezbracarea de suflet prin cele sapte oglinzi ale ecoului




„voi credeti ca eu sunt minunat...
asteptati sa vedeti de ce veti fi voi
in stare peste ... ani”

isus prin nazareth



cand vei pasi
puntea einstein/rosen
din sclipirea misterului
intunericul va veni din lumina
iar tu din camp magnetic
oglinda ii vei fi...

oglinda
eu acum aici inconjurat de tine
frumoasa mea...

oglinda
gandul meu vine din tine...
iubirea mea este a ta
e unica speranta de.a ma iubi pe mine
pazeste.te in mine de ea
si sunt al naibii de sincer...

oglinda
iubirea transmisa din infint parintilor nostri
se varsa ca un inceput copilului nostru...

oglinda
in mine inaltimea asteptarilor tale
cauta locul geometric al lui dumnezeu...

oglinda
noaptea sufletului nud
naste din impreunarea visului nostru...

oglinda
orice experienta data vietii indiferent de rezultatele sale
e perfecta si naturala
faliment ori succes sunt acelasi lucru...

oglinda...
nu exista
nu va raportati la nimic exterior
pentru ca tot ce exista
e... pentru ca...
existati...


.

Nessun commento:

Archivio blog