Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

scriere pe om



exista un lotus involburat.
daca vei incerca sa.l limpezesti
va trebui sa.ti sfasii sufletul
vei cauta atunci,
pipaind intelesurile…

nu.ti adanci sminteala firii

te vei inghiti abisului:

doar gandindu.te abisului, el va dispare.

fiinta nu absoarbe,
ea doar creste
si se transforma incet
in soapta:
acesta e gandul impregnat
existentei tu,
universului dumnezeu
in schimb
simtind golul cu talpa fiintei
rezultanta va fi un punct,
gandit ca o stepa arida.

pur si simplu

construieste.ti increderea.
ea va intra in tine
atat cat
sa dezvaluie smereniei
orgoliul

pazeste.ti mai degraba
euforia coplesita.n vointa sentimentelor
atat de rar
incat se rataceste
pana la
EL


.

Nessun commento:

Archivio blog