Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

las latratului calatoria genelor si gustul mersului descult de soare




faun e numele ursit
cand ploua dintr.o icoana
faradelege noima
sarutului induplecat diminetii
pe aripa temeiului dispretuind
triumful tresarit
chipului tau...
adrenalina in causul primaverii
in primul rand au asezat
podgoriile din fluturi
saltimbanci stravezii prin mare
ascultand imperecherea visului
cu muscatura pasilor
din greselile spovedite
derivei lui maine
spre trovantul
regasitei intrebari
picurata lacului
cu vazduhul lebedelor
sprijinitoarea fricii in zei
...
tu...
vei fi parfumul predestinat
te vei numi tei
si vei canta
muzica ondulata a greierilor

Nessun commento:

Archivio blog