Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

nu eram delfini si de aceea 9 ne era odihna transparenta memoriei

Jesse Cook - Air





cumpana curcubeului tainuind tacut
decoloratul asfintit
in urma lui a ramas locul cuvintelor
asa rabdator asteptand nemiscarea
sa se aseze in cuvant ...

unde...
ai sa aduni scaderile de.o viata...

asemenea,
rostitoarea tandretii
in bataia ploii spre departarea
timpului inoculat melancoliei
exasperand tacerea
sub umbra renuntarilor ...

unde...
am sa impart tacerile de.o noapte

aici vor obosi privirile
peste mirosul incremenit in brad
catre frunzisul innegurat
pervazului somnoros trairilor
irosite tuturor anapoda...

unde...

au sovait trairile de.o soapta ...


.

Nessun commento:

Archivio blog