Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

cantand la ukulele

ce.ai sa te faci
doamne
cand n.o sa mai fiu…
cand n.o sa te mai ignor…
cand n.o sa.ti mai pandesc umbra
ori cand n.o sa.ti mai cersesc clipa…

ce.ai sa te faci
doamne
cand nu voi mai avea nume
si vei surzi de.atata liniste

ce.ai sa te faci
doamne
cand nu vei mai simti
muza prin tampla mea
si vei fi orb de iubire

ce.ai sa te faci cu lipsa zbuciumului
dintre ura si iubire
si cum vei enumera timpul
fara strigatul din mine...

PROBABIL O SA MA FAC
IN SFARSIT BINE
SI.AM SA FUG IN LUME
CANTAND LA UKULELE

.

Nessun commento:

Archivio blog